Hoe haal ik mijn iPhone uit de verloren modus?

Ik heb een tweedehands iPhone 4S gekocht. Helaas had die problemen met de Wi-Fi. Ik wilde de Iphone volledig resetten, maar dat ging alleen als de 'Find my iPhone' instelling uitstond. Dit heb ik via iCloud gedaan. Nu doet de Wi-Fi het, maar aangezien mijn simkaart met simlock vergrendeld is kan ik nu niet de iPhone inkomen. Wat moet ik nu doen? Mijn iPhone denkt nu dus dat hij verloren is.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

U zou kunnen proberen Uw iphone aan te sluiten met Uw PC en via itunes aangeven dat de iphone niet verloren is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De standaard code is 0000, probeer die is