hoe kan ik mijn samsung agenda synchroniseren met mijn partner?

Mijn partner en ik willen dat als ik een punt in mijn agenda zet dat dat ook in zijn agenda komt te staan en vice versa.
Het liefst maken we gebruik van de standaard agenda van onze telefoons.
Hij heeft een samsung galaxy plus en ik heb een samsung galaxy s4.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
96.7K

Het beste antwoord

Je kunt verschillende accounts hebben binnen je agenda. Zo kun je ook een e-mail adres maken (bijv. gmail) wat jullie beiden in de telefoon gaan zetten.

1. Maak een nieuwe e-mail aan
2. Ga naar je agenda (s planner)
3. Klik op de fysieke optie knop (dus links van je fysieke start knop)
4. Klik op agenda
5. Klik rechtsboven op account toevoegen (stap 2 t/m 5 ook op zijn telefoon natuurlijk)
6. Nu kunnen jullie allebei in je nieuwe agenda gebeurtenissen plaatsen en binnen enkele seconden synchroniseert die met je mail om uiteindelijk ook op de telefoon van je man te komen.

sidenote: Laatste keer dat ik dit gedaan heb was op een Galaxy S2. Misschien zijn sommige dingen een klein beetje veranderd maar het zal niet veel verschillen. Laat maar weten als je vastloopt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maakt het uit of het mailadres hotmail, gmail of zoiets is?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is gelukt, dankjewel

Andere antwoorden (1)

Met zelfde email inlogen