hoe voegen je aan je contacten smileys toe op whatsapp?

ik heb vrienden die bij hun contacten op whatsapp smileys hebben staan maar hoe doe je dat eigenlijk?

bijvoorbeeld een vriendin heeft achter de naam van haar vriend een hartje staan.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
14K

Antwoorden (1)

Dan moet je bij een gesprek een hartje typen maar niet verzenden.
Dan kopieer je dat hartje en ga je naar je contacten lijst en zoek je de persoon op bij wie je de smiley wil hebben. Dan ga je naar wijzig het contact totdat je de naam van der persoon kan verwisselen. Dan plak je het hartje er achter en klaar.
Ik heb het zelf ook gedaan en het is niet zo heel moeilijk :)