Waarom doet mijn oplader vreemd? Hij lijkt te ontladen in plaats van te laden

Ik heb een oplader zie bijgevoegd foto. Maar helaas werkt het reverse, als ik mijn device wilt opladen ontrekt de oplader het restant aan energy van mijn phone ipv dat het oplaadt
Wie kan mij zeggen hoe dit te veranderen?
Dus opladen ipv onttrekken.

Alvast hartelijk dank.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zonder foto is het helaas moeilijk oordelen. Wat meestal voorkomt is dat een lader eerst een device ontlaad en daarna oplaad. 'Voor een accu/batterij is het het beste als deze wordt geladen als hij eerst ontladen is. Waarschijnlijk doet deze lader dat ook. Laad de accu niet op als je hem langer aan de lader laat liggen?

Antwoorden (1)

Hoi,
ik heb dit in het verleden helaas ook al wel eens meegemaakt.
Na 24 uur verdween dit probleem gelukkig.
Als het binnen een paar dagen niet weer regulier is zou ik U adviseren om naar een telefoonzaak te gaan.

MVG