Hoe zet je een video van je IPod Touch op je Computer?

Ik Heb een YouTube Kanaal en ik film met mijn IPod Touch. Ik Weet niet hoe je video's overzet van je IPod op je Computer.. Helpp

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
capthavoc
9 jaar geleden
ik heb geen ipod maar volgens mij gaat dat toch allemaal via itunes ?
dus je ipod aansluiten op je pc via usb
en itunes op je pc installeren als je window hebt
de rest wijst zichzelf ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit ja.

Antwoorden (2)

Je moet je iPod aansluiten met je kabeltje op je pc.
Dan ga je in deze computer(ik neem aan dat je Windows gebruikt) en open je je iPod in dit venster.
Dan zoek je alle mapjes door totdat je je video's vindt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1 mogelijkheid is het via iTunes te doen, maar video's en foto's zijn ook direct van de iPod te lezen als "verwisselbare schijf". Dat is een kwestie van je iPod gewoon even op de USB port aan te sluiten en door de folders te bladeren.
De folders zien eruit als "DCIM\816KLLJJ" e.d., zoek de juiste voor je video's.

Een andere mogelijkheid is filmpjes maken met "YouTube Capture", die upload direct naar YouTube (met evt. bewerkingen), en afhankelijk van je iOS versie kan je ze ook vanuit de filmrol uploaden naar YouTube.

YouTube Capture werkt vrij goed, maar ik raadt wel aan je video's horizontaal op te nemen ;)