Kan je sommige apps alleen op wifi laten werken?

Ik heb sinds kort een S4 en daarvoor een Iphone 5. Nu wil ik weten kan ik sommige apps (zoals facebook en buienradar, etc alleen op wifi laten werken en niet op 3G). Dit kon wel op de iphone.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Nee, dat kan niet. Het is alles of niks. Je kunt wel mobiele data uitzetten zodat er helemaal geen verbinding met 3/4G wordt gemaakt. Je zou het dan weer handmatig uit kunnen zetten.

Er is wel de mogelijk om een app als DS Battery Saver te installeren zodat je geen data gebruikt zodra de telefoon gelocked wordt.