Hoe neem je op via je mobiel (android)?

Ik wil graag mijn scherm recorden op een goede kwaliteit. Ik heb al op google play 'screen recorder' opgezocht maar daar heb je 'root' voornodig, maar ik heb geen idee wat dat is.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

In de meeste gevallen moet je je mobiel rooten. Als je dit doet haal je meer rechten uit je mobiel. Hier wat voorbeelden:

Wat krijg ik als ik Root?
Volledige controle over je systeem
Mogelijkheid om systeembestanden te veranderen.
Thema’s installeren
Core apps (kaarten, kalender, klok, enz.) verwijderen
Bootloader
Toolbox (linux binary waarmee je simpele linux commando’s kunt uitvoeren zoals “ls”) kan worden vervangen door Busybox (iets betere optie)
Voeg linux binaries
Installeer speciale apps die meer controle over het systeem nodig hebben
SuperUser of SuperSU
Task Manager voor Root (Hiermee kunt je apps afsluiten die je anders niet kon)
Tether apps
Volledige Back-up van je telefoon
Backup al je apk-bestanden (apps) naar je sdcard
Verplaats je (browser / maps / markt) cache aan je / sdcard
Verplaats uw geïnstalleerde toepassingen naar je / sdcard
Herstart je telefoon vanuit de terminal app (su reboot)

Ook zitten er nadelen aan zoals:
Je krijgt geen updates meer van je fabrikant. Met voorbeeld van Software update's.
Je garantie van je mobiel is weg. (En dat is lang ;d)

Hopelijjk is je vraag beantwoord :D
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt

Andere antwoorden (1)

Je kunt "My Mobiler" gebruiken. Die is voor Android. Voor iOS kun je "Reflector" gebruiken.

Ik hoop dat ik je vraag beantwoord heb!