Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je samsung s3 opladen met oudere samsung oplader?

Hoihoi ik heb een samsung s3 kan ik hem ook opladen via oudere samsung oplader

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
874
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als de oudere oplader in die van uw s3 past... Tuurlijk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan dit dan geen schade aan brengen??
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij mij niet.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

ligt eraan als er op de lader die je wilt gaan gebruiken meer Amperes staan dan op de batterij van de mobiel kan het niet
met minder vgm wel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En hoe zie je dat?
Je kan een andere Samsung lader gebruiken, als hij dezelfde stekker heeft. Samsung heeft op die manier een compatibiliteit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het zijn allebei niet dezelfde dingen maar past wel
Sinds 2009 is er een overeenstemming gekomen tussen fabrikanten om allemaal dezelfde aansluiting te gebruiken. De meeste fabrikanten zijn hiermee akkoord gegaan (apple niet)
Toestellen van samsung en van veel andere merken hebben dus allemaal dezelfde micro-usb aansluiting.
Dus als de lader maar dezelfde aansluiting heeft, dan kun je deze gebruiken (gebruik zelf de htc lader van mijn dochter voor mijn samsung :P)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja hoor, dat is geen probleem.
Meestal zijn de opladers van Samsung de 'S Travel Adapter'. Deze hebben allemaal een micro-usb aansluiting die in de Galaxy S reeks kan. Alleen de Galaxy S 5 kan je niet gebruiken met deze oplader omdat deze geen micro-usb heeft maar een andere net zoals de Note 3.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding