Mijn tablet crasht. Wat te doen?

Hallo,
Ik heb een probleem met mijn tablet.

Hij crasht de hele tijd.(Hij valt uit en maakt rare geluidjes)

Als ik hem aan de oplader doe dan is er eerst het startschermpje en daarna niets meer.
Als ik hem NIET aan de oplader doe dan doet hij helemaal niets.

En als ik hem eindelijk aan heb staat hij op één procent, dus moet ik hem weer opladen terwijl hij daarvoor nog hoger was.

Wat te doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Welk merk en welk model tablet?

Antwoorden (1)

Hey!
Het is heel vervelend als je Tablet crasht. Als er iets mis is met de batterij kun je het best contact opnemen bij de winkel waar je het gekocht hebt. Echter kan je ook met de uitgever ervan (het merk van de Tablet). Ik denk dat het Samsung is, want Apple loopt niet vaak vast... Je kunt OOK nog naar de Android versie kijken en contact opnemen met de Android Support van Google.
Ik hoop dat het lukt!