hoe kan ik zien wat er allemaal in mijn prullebak zit op mijn gsm??? heb een samsung galaxcy ace

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heeft die een prullebak?
Ik heb een S4 en alles wat ik verwijder, is meteen weg. Er is geen prullenbak waar ik het nog zie staan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
daarom dat ik dit ook vraag....of er wel een is op een mobiel
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
O, zo bedoel je.... dan denk ik dat de Ace ook geen prullenbak heeft. Bij mijn weten heeft geen enkele mobiele telefoon die eentje. Of misschien Windows Phones wel? #nieuwsgierig :)

Antwoorden (1)

Het is Automatisch weg.
Als je iets verwijdert gaat het helemaal weg.
Nouw niet helemaal want geheimen diensten kunnen het altijd nog terug halen maar jij zal niet meer zien.