Ik raad je aan het niet zomaar bij een goedkoop bedrijfje om de hoek te laten doen. Ik heb dit nu zelf al twee keer geprobeerd bij twee verschillende, en allebei de keren lieten de schermen heel snel al weer los. Denk dus goed na voordat je gewoon maar gauw op het goedkoopste af gaat! Het kan je zomaar drie keer zoveel kosten door het vele terugkomen.

Ook is het zo dat als je een abonnement + toestel hebt, en je laat het ergens anders dan bij jouw telefoon company repareren, dat je dan geen garantie/verzekering meer op je telefoon hebt. Informeer dus ook even bij de provider van jouw telefoonabonnement. Deze zijn sowieso vaak het veiligst en geven je een goede garantie op de reparatie.

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry, ik lees nu pas dat het om een iPod gaat en niet om een iPhone. Ik raad je aan om het gewoon naar Apple zelf toe te sturen, misschien niet het goedkoopst, maar wel het veiligst en een goede garantie!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hier zijn ze goed en goedkoop,
Je kan in de winkel langsgaan zonder afspraak
Of je kan je iPod of iPhone opsturen.
De service schijnt heel goed te zijn.

http://repair.smartphoneworld.nl/smartphonerepair/?tt=4730_12_75899_repair&r=%2F