Hoe krijg je iPhone 4 foto's minder gepixeld?

ik heb sinds gisteren een iPhone 4 en probeerde vanochtend een selfie te maken met mijn beste vriendin maar deze foto kwam er onwijs "gepixeld" uit. De foto ziet er hierdoor echt lelijk uit en de kwaliteit is dus niet echt hoog. Daarstraks probeerde ik nog een selfie te maken met mijn broertje maar deze kwam er precies dezelfde manier uit.,. Mijn beste vriend heeft ook de iPhone 4 maar heeft geen last van dit probleem. Weet iemand hier toevallig wat je kan doen om de foto's gewoon mooi te maken? Of eventueel apps om ze er niet zo gepixelt uit te laten zien.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Was er genoeg licht? Alle smartphones hebben kleine speelgoedlensjes. Het is een wonder wat voor goede kwaliteit foto's er nog mee gemaakt kunnen worden MITS er voldoende licht is. Anders treedt er ruis op, dat is waarschijnlijk wat je "gespikkeld" noemt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je moet geen selfie maken met de camera die naar je toe gericht is(i.e. de kant van het LCD scherm) want die is minder lichtgevoeliger dan de camera aan de andere kant....