Kan je op een smartphone enkel het telefoneren blokkeren?

Op de smartphone van mijn zoon zou ik het telefoneren willen blokkeren omdat hij gisteren per ongeluk mij op mijn gsm opbelde en al op het antwoordapparaat terecht kwam. Wat ik tot nu toe vond op het internet is dat dan zowel de uitgaande oproepen als smsjes geblokkeerd zijn, is er geen mogelijkheid dat hij alleen smsjes (tot nu toe overdrijft hij hier niet in) kan sturen, maar er niet mee kan bellen?

Toegevoegd na 43 seconden:
Graag informatie voor België.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Je zou AppHider kunnen installeren en dan de telefoon app kunnen verbergen, maar dan kan hij deze ook nog onrechtstreeks openen via andere apps, wat hij wel snel zal doorhebben vrees ik.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.pants.android.apphider2

Er bestaan ook applicaties die u beperken in welke apps je kan openen. Om dan op die manier de telefoon te blokkeren.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ruimaninfo.approtect

Er bestaan misschien nog wel betere alternatieven, maar die zijn zeker te vinden op de Appstore.

Indien je een Iphone hebt, kan je dezelfde (soort) programma's ook wel vinden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt. Ik ga dit komend weekend (hij is tijdens de week niet thuis) proberen.