Ik wil een Cubot One kopen via Focalprice, zal de douane mijn toestel in beslag nemen?

De Cubot One is een clone van de HTC One.
Hoe zit het met invoertaks en douanetaks? (135 euro is kostprijs)
http://www.focalprice.com/MH0665S/Cubot_ONE_4.7_Capacitive_HD_LTPS_1280x720_Android_4.2_Quad_Core_MTK6589T.html?Currency=EUR
Ikgebruik Air mail als verzendmanier, en kan gebruik maken van drop shipping service.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

als je geluk hebt schiet hij ertussen door, dan betaal je niets, de douane kan niet alles controleren. Ik kocht een doorbot van 199 euro in de states en hij werd gecontroleerd en ik moest 20 euro belasting betalen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dus ze kunnen dit toestel niet pikken?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt, cubot is onderweg.. Nu geduld hebben en hopen