Me Samsung Galaxy s2 gaat niet meer aan wat nu?

Sinds gisteren is me mobiel uitgevallen, en daarna kon die helemaal niet aan een andere batterij hielp ook niet, wat nu?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Beste,

Ik denk dat je het beste het kan laten repareren. Heb ik ook laten doen aangezien mijn S2 nu al zo oud is moest ik hem wel laten maken. Iets voor jou?

Is trouwens super goedkoop!

Groeetjess
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Beste, Heel erg bedankt voor je reactie!
Ja mijn s2 is nu al meer dan 2 jaar oud, weet je ook toevallig hoeveel het kost? Groetjes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Percies wat ik zocht.