Dat kan, dan moet je het programma Samsung Kies gebruiken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
het kan ook met een usb- kabel
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Van beiden ben ik op de hoogte, maar het geval is dat de videofilmpjes niet goed overgenomen worden. En als ik een USB kabel gebruik, zonder Samsung Kies komen de filmpjes niet op mijn pc tevoorschijn.....
dat kan als je een usb-kabel hebt, je moet het dan aansluiten op je telefoon en op je pc dan verschijnt er vanzelf een schermpje op je scherm,
als je geen usb kabel hebt dan moet je het doen met een programma op interenet : samsung kies