Wordt de htc desire 601 nog goedkoper in januari 2014?

Ik ben in januari jarig en wil graag de htc desire 601 nou is ie 310 euro op z'n goedkoopst en hoeveel goedkoper of wordt ie goedkoper in januari 2014 of na kerst ofzo?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja....maar dat is puur speculatief en geen reel antwoord.
Het is inderdaad dat veel artikelen na de feestdagen goedkoper worden.
Maar smartphones is een markt apart omdat deze vaak gekoppeld zijn aan providers en daar is niets van te zeggen ;-)

Ik zou zeggen hou de webshops een beetje in de gaten
http://www.beslist.nl/products/elektronica/elek_mobiele_telefoons/r/htc_desire_601_prijs/

En natuurlijk de lokale electronicaboeren