Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik een gekocht spelletje van de iPhone naar de ipad zetten?

Ik heb op mijn iPhone een spel gekocht voor €2 alleen wil die liever op mijn ipad! Kan via iCloud wel overnemen dat gekochte spel alleen heb nog een extra pakket van dat spel gekocht voor €5 waar je meerdere levels krijgt. Alleen hoe krijg ik die op mijn ipad? Hoef hem niet meer op mijn telefoon alleen ipad. Hoe kan ik dit doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je kunt die app als het goed is opnieuw installeren op je iPad, zonder dat je ervoor betaalt. Log in op de App Store en zoek naar de betreffende app. Als er INSTALLEER staat in plaats van KOOP, dan kun je hem kosteloos installeren.

Toegevoegd na 8 minuten:
In principe zou precies hetzelfde moeten gelden voor die in-app levels, maar dat weet ik niet helemaal zeker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja die app staat er kosteloos op! Alleen er is een extra pakket voor die app waar je extra levels kan kopen. Doe heb ik op de iPhone gekocht alleen staan niet op de ipad! En weet niet hoe ik die erop krijg
bamibal
10 jaar geleden
Veel spelletjes hebben de optie "Herstel aankopen". Daarmee moet dat lukken.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding