Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb mijn telefoon in het kanaal laten vallen, ik kan hm niet mer vinden, wat nu?

Ik stond op de steiger bij mijn boot, en liet per ongeluk mijn mobiel uit mijn handen glippen. Wat nu? Krijg ik hiervoor garantie? Dat denk ik niet. Maar valt hiervoor iets te regelen bij de verzekering?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

In ieder geval geen garantie, en alleen verzekering als je die hebt afgesloten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je geen speciale mobielverzekering hebt, wordt het hoogstwaarschijnlijk een snorkel halen of een nieuwe kopen. je zou het nog eventueel kunnen doen bij je normale verzekering en zeggen dat een kind jouw mobiel per ongeluk in het water heeft laten vallen.

Maar dat is de verzekering tillen!

(en wat kost een mobieltje nu helemaal: http://www.kijkshop.nl/product/133672/tele2-prepaid-zte-s511/)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of je die mobiel nu terugvindt of niet, hij is toch verloren, doe geen moeite.
Eens nat geweest zal die toch stuk gaan.

Het enige dat nog enige waarde heeft is uw simkaart, maar die kan je gemakkelijk laten vervangen door uw provider.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee hoor, wanneer je hem na het in het natte water ligt gelijk de accu eruit halen, en dan 3 dagen laten drogen. Dan is er een grote kans dat die nog werkt.
Als je hem niet vinden kan is findmyphone misschien een optie. Het schijn te werken op meerdere platforms.
http://www.bright.nl/uitlegparty-find-my-phone

Toegevoegd na 1 minuut:
Het is te hopen dat hij waterdicht is maar dat is tegenwoordig steeds vaker het geval.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb hetzelfde aan de hand gehad, maar dan in wasmachine. De schade werd vergoed door mijn inboedelverzekering.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding