Waar kan ik mijn ipod touch 3g scherm laten repareren?

Ik heb vandaag mijn ipod touch 3g op de grond laten vallen en nu is het hele scherm kapot. In de bijlage kan je zien hoe slecht hij eraan toe is.
Nu is mijn vraag waar ik mijn scherm kan laten vervangen?
Als het niet via internet is dan het liefst in de buurt van Rotterdam.

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als je op mijn bron klikt kan je een afspraak maken voor een reservering om je ipod te laten maken IN rotterdam.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Weet jij of het scherm van de Iphone 3g en Ipod 3g hetzelfde is. Anders heeft de link geen nut.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dit is haast het zelfde
Ga eens langs in een Apple store of in de winkel waar je hem gekocht hebt. Ofwel kunnen zij hem maken, ofwel zullen ze hem opsturen om te laten herstellen.
En kijk ook eens of je nog garantie hebt ;)