Heeft iemand ervaring dit mobiel: Samsung Star S5230 Black WiFi?

Ik wil graag weten of je er goed mee kan internetten en wat je er dan voor betaald, heb je er goed ontvangst mee en maak je hiermee verbinding met de sataliet, thuis netwerk of een ander beveiligd/onbeveiligd netwerk.

En graag wil ik verdere plus en minpuntjes weten.

Of kan iemand een ander mobiel met goed internet aanraden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

als je wifi hebt maak je gebruik van draadloos internet wat in de buurt is, je hebt daarvoor het wachtwoord nodig van de aanbieder, zo kun jij bijvoorbeeld thuis op je eigen internet gaan, je hebt immers zelf een wachtwoord ervoor bedacht.

maar je hebt ook mensen die hebben geen wachtwoord gezet op hun internet, dus daar kun je zomaar op, erg handig!

maar ik heb geen goede referenties gehoord over internetten op de Star... het is wel een redelijk mooie mobiel voor het geld wat je er voor betaald. Goede prijs kwaliteit. Al moet ik zeggen dat wel heel veel mensen hem hebben... maar dat heeft dan natuurlijk ook weer zijn reden ; )

Toegevoegd na 4 minuten:
ohja, wat ik wilde bereiken met mijn verhaal over wifi is dat je daarvoor dus niet hoeft te betalen!

lang leve Wifi xD
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een Star gehad.
Daar zit geen WiFi op, ondanks het feit dat dit wel staat vermeld op sommige websites als specificatie.

Internetten kan je er wel mee hoor, maar dan via GPRS.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Koop het niet mega slecht ik kan het weten zo sleccht!!!!!