Dit is helaas nog niet mogelijk. De iPhone is alleen verkrijgbaar in de VS. De iPhone 5s is namelijk nog niet uitgegeven in Nederland. Wanneer dit wel gebeurd is nog niet duidelijk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb iemand horen zeggen dat je de iPhone 5s gewoon kan bestellen op de Amerikaanse Apple site. In Nederland zelf is deze (helaas) nog niet te krijgen, maar dit zal niet lang meer duren denk ik, ikzelf wacht hier dan gewoon even op.

Maar als je het wil kan je het natuurlijk proberen op de Amerikaanse site van Apple (ik zal een link toevoegen).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
je kan a.s vrijdag de 5S bestellen op apple.com/uk
in engeland komt deze dan uit.
echter zal deze alleen naar engelse adressen worden gestuurd (en dus niet naar nederland)
via Borderlinx kan je deze door laten sturen naar nederland.
een beetje ingewikkeld maar ik doe het zo bij elke iphone release en heb hem dam altijd eerder dan hij in nederland uitkomt.
je kan er uiteraard ook voor in de rij gaan staan in duitsland as vrijdag