Hoe voeg een extra email account toe op mijn ipad?

Ik heb dus een ipad en wil graag een extra email toevoegen email is info@''onzebedrijfsnaam''.nl wat moet ik precies doen?

mvg,

len

Toegevoegd na 2 uur:
Ik weet wel hoe je bij email komt alleen wat moet ik invullen bij inkomend en uitkomend en pop of die anderen. en ik heb een info adress ik wik wil die gewoon kunnen toevoegen alleen ik weet niet wat ik moet invullen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.3K

Antwoorden (2)

Ga naar instellingen (dat icoontje met de radertjes). Klik daar op email en dan wijst het zich vanzelf.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet wel hoe je bij email komt alleen wat moet ik invullen bij inkomend en uitkomend en pop of die anderen. en ik heb een info adress ik wik wil die gewoon kunnen toevoegen alleen ik weet niet wat ik moet invullen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hoeft niks van dat alles in te vullen.
Op een ipad ga je naar instellingen, vervolgens kies je voor E-mail, contacten, agenda's. Dan kies je voor voeg account toe... Vervolgens kies je anders. Daarna kies je voor voeg mailaccount toe. Dan het invullen van naam, email-adres, en wachtwoord. Bij beschrijving kies je wat er voor het adres moet staan, dus hoe de mailbox gaat heten. Logisch is iets als [naam bedrijf]. Kies dan voor volgende, en vul imap gegevens in. Hiervoor moet je contact opnemen met de beheerder van het email adres. Hij kan je de gegevens verstrekken. Daarna klikken op voeg toe, waarna er wordt gecontroleerd of alles klopt. Klaar!