mijn galaxy s2 mini wil niet meer van lock wat moet ik doen?

sinds vanochtend wil mijn mijn telefoon niet meer van lock af. mijn telefoon staat aan want als ik hem aan de ladder doe maakt die wel geluid. alleen als ik de batterij eruit haal wil die pas weer aan.
maar als die helemaal klaar is met opslag scannen wil het scherm weer niet van lock

wat moet ik doen?/

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Er gaat wel eens vaker wat mis met dit soort toestel ( droid algemeen ).
Veelal te wijten aan een fout geschreven app oid.
Gebruikt u de standaard lockscreen of een lockscreen uit de store?
Is het dat laatste, dan kunt u die gewoon verwijderen.
Is het dat eerste, dan kunt u een factoryreset overwegen.
Let wel, als u geen backup heeft dan bent u wel al uw instellingen, apps enz... kwijt.
Maar vaak is dat wel de laatste en helaas ook de enige redmiddel om een onwelwillende smartphone weer normaal te laten functioneren.