Kent iemand een app om te kunnen communiceren?

Een familielid heeft keelkanker waardoor hij niet meer kan spreken.
Daarom zoeken we een tablet voor hem om toch nog te communiceren.
Welke hij krijgt staat nog niet vast, maar degene die we op het oog hebben kan apps downloaden van Google Play.
Kent iemand dus een app (of een tablet) waardoor het mogelijk is om terug met mensen te praten op een makkelijke manier?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is dat een app waarmee je via een computerstem/luidspreker kan praten of is het enkel berichten sturen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is niet wat er gezocht wordt. Ik denk dat de vraagsteller bedoeld dat de tekst die ingetypt wordt daarna uitgesproken wordt, hardop.

Antwoorden (1)

Whatsapp ligt voor de hand
Niet alleen vanwege de functionaliteit
maar ook omdat Whatsapp ondertussen flink verspreid is onder veel mensen.