Whatsapp start niet mee op. Hoe kan dat? *3GS*

Was aan het wappen met vrienden en mobiel viel uit omdat mijn iPhone leeg was. Start ik hem weer op: start whatsapp niet meer op... Ik zie het wapp scherm 3 sen en val weer weg ...

Weet jij het antwoord?

/2500

Probeer he een te sluiten door 2x op de home button de duwwen dan inhouden en op het minetje duwen Stuur ander een een schreenschot Suc6

Vermoed dat er iets vastloopt in de cache files wellicht blijft hij hangen op een webpage url ? probeer eens herinstallatie van de app ? een zelfde soort probleen wil wel eens onstaan in safari of een andere webbrowser als de laatste web content corrupt is vraag hij deze steeds aan in de browser is het dan een kwestie van een wel werkende pagina aanvragen door de geschiedenis te wissen ik weet niet of je geschiedenis ed dan bewaard wordt voor whatsapp en of je dat belangrijk vind. probeer deze phone cleaner eens ?

Bronnen:
http://www.imobie.com/phoneclean/

Interessant: vandaag een update van Whatsapp uitgekomen met als commentaar 'attempt to fix crash on startup bug'. Kennelijk hebben meer mensen dit probleem ervaren en is het opgelost met deze update. Installeer hem eens?

Bronnen:
Eigen iPhone

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100