Whatsapp start niet mee op. Hoe kan dat? *3GS*

Was aan het wappen met vrienden en mobiel viel uit omdat mijn iPhone leeg was. Start ik hem weer op: start whatsapp niet meer op... Ik zie het wapp scherm 3 sen en val weer weg ...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (3)

Probeer he een te sluiten door 2x op de home button de duwwen dan inhouden en op het minetje duwen

Stuur ander een een schreenschot

Suc6
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vermoed dat er iets vastloopt in de cache files wellicht blijft hij hangen op een webpage url ? probeer eens herinstallatie van de app ?
een zelfde soort probleen wil wel eens onstaan in safari of een andere webbrowser
als de laatste web content corrupt is vraag hij deze steeds aan
in de browser is het dan een kwestie van een wel werkende pagina aanvragen
door de geschiedenis te wissen
ik weet niet of je geschiedenis ed dan bewaard wordt voor whatsapp
en of je dat belangrijk vind.

probeer deze phone cleaner eens ?
capthavoc
10 jaar geleden
Interessant: vandaag een update van Whatsapp uitgekomen met als commentaar 'attempt to fix crash on startup bug'. Kennelijk hebben meer mensen dit probleem ervaren en is het opgelost met deze update. Installeer hem eens?