Hoe reset ik mijn iPod touch terwijl die geblokkeerd is?

Omdat mijn broertje een aantal keer mijn code heeft proberen te raden staat er nu op mijn beeldscherm "Ipod is geblokkeerd, verbind met iTunes" maar ik kan mijn iPod niet verbinden omdat ik dan eerst mijn code in moet voeren en dat kan dus niet omdat ik eerst (volgens mijn iPod) met iTunes moet verbinden. Ik heb hem al geprobeerd via iTunes te herstellen maar elke keer als ik het probeer (heb het ongeveer 15 keer geprobeerd) komt er te staan aan het einde dat het niet is gelukt. Heeft iemand een andere manier waardoor ik mijn iPod kan resetten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Gewoon in DFU-modus zetten, dat zou moeten werken!
http://forum.iculture.nl/wiki/DFU
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Elke keer als ik dat probeer, komt er te staan: "De software voor de iPod is beschadigd geraakt tijdens het downloaden. Koppel de kabel los, sluit hem weer aan en probeer het opnieuw. Zorg dat uw netwerkinstellingen juist zijn en dat uw netwerkverbinding actief is of probeer het laten opnieuw." Mijn netwerkverbinding en -instellingen zijn goed en de kabel heb ik al meerdere keren los gekoppeld.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan zou ik het echt niet weten, DFU is de meest agressieve manier om je iPod te herstellen, ik zou dan contact op nemen met Apple, mits je garantie nog niet verlopen is
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk dat ik dat dan maar eens ga doen, heb deze iPod een halfjaar geleden gekocht dus de garantie zal ik nog wel hebben. Toch bedankt voor de moeite!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Graag gedaan
Dan heb je inderdaad nog garantie. Succes bij Apple!