hoe kan je een afbeelding van google opslaan op je galaxy s2?

Als ik een foto vanaf Google wil opslaan, moet ik hem eerst aanklikken, zodat je dat formaat
hebt als je naar links of rechts veegt, de vorige of volgende afbeelding tevoorschijn komt. Dan moet ik op de url klikken onder het plaatje om naar de website te gaan. Dan kom ik op de homepage, en dán moet ik nog opzoek naar de juiste afbeelding die ik op Google had gevonden.

Als ik heel lang mijn vinger op het plaatje op Google houd, doet ie niets. Er is toch vast wel een makkelijkere manier?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
peterjbruins
10 jaar geleden
Heb je al eens een alternatieve browser geprobeerd?

Antwoorden (1)

Maak een screen shot klik op de home knop en de aan/uit knop tegelijk en je hele beeld staat tussen je foto's