Waarom valt mijn telefoon steeds uit?

Mijn telefoon valt steeds opnieuw uit, dan start hij weer op en vervolgens valt hij weer uit. En dat zo 20 keer achter elkaar terwijl de batterij vol is. Moet ik dit laten maken of is dit simpel op te lossen? Als ik het moet laten maken valt dit dan onder de verzekering? ps ik heb een samsung galaxy ace

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
6.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Probeer eens een factory reset? Bronnen:
- http://www.abonnement-mobiel.org/

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk heb je te veel apps openstaan. Probeer wat apps te sluiten als je ze niet gebruikt. Daardoor hoeft je telefoon niet veel tegelijk te doen.