Live televisie kijken, mogelijk met Google Nexus 7?

We hebben thuis een I-pad, die eigendom is van iemand anders waarop live televisie gekeken kan worden. Dat wil zeggen ik zit voor de televisie de kennisquiz 1 tegen 100 te kijken, en op hetzelfde moment zit mijn huisgenoot op de I-pad 'Help, mijn man is klusser' te kijken.
Dit gaat via een app van de provider van de digitale televisie. Als het echter eens andersom is, hebben we een probleem. Als mijn huisgenoot al op de televisie aan het kijken is, en ik besluit er met mijn Google Nexus 7 naast te gaan zitten, dan kan ik niet dezelfde app gebruiken als mijn huisgenoot omdat hij pas compatibel is op toestellen van 7,5 inch of groter.

Weet iemand van jullie of er een andere app is waarop je allebei tegelijkertijd naast elkaar iets anders kunt kijken die wel compatibel is met de Nexus 7? Ik heb zelf natuurlijk ook al research gedaan, maar nog weinig kunnen vinden.
Graag zou ik de naam van de app erbij zetten, maar dat riekt weer naar reclame (volgens de voorwaarden) dus in eerste instantie heb ik ervoor gekozen om dat niet te doen.

10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Jammer dat je geen info geeft over welke provider/aanbieder het hier gaat.
Ik zit hier zelf met telfort en ondervindt absoluut geen problemen.
Ik weet wel dat veel van die providersapps moeite hebben met Jelly Bean.
Toen ik mijn tablet een update had gegeven naar 4.2.2 werkte bij mij de telfortapp ook niet meer.
Toen ik op Ics zat ondervond ik absoluut geen probleem.
Ik denk dus dat het meer te maken heeft met de android versie dan het formaat van je tablet.