Mijn iphone 5 is kapot, heb ik nog garantie (zie uitleg)?

Afgelope maandag deed de vergrendel knop het opeens niet meer. Ik vermoed dat er vuil tussen zit. Met blazen etc. Werkt het niet. Ik heb mijn contract in oktober afgesloten. Valt dit dan onder de garantie? Ik heb geen extra verzekering of iets dergelijks.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat legt aan de garantievoorwaarden van het bedrijf. Meestal heb je ongeveer een jaar garantie, dus zullen ze er niet moeilijk over doen. Ik heb zelf wel heel vaak gelezen dat die knop later niet goed functioneert, dat komt door de bedrading, mijn bron behoord echter tot de iPhone 4, maar kan ook op de 5 van toepassing zijn