Galaxy s 2 niet meer aan, wat moet ik doen?

Tot mijn galaxy s 2 opeens uitviel kon ik hem nog gewoon normaal gebruiken.. Nu gaat hij niet me aan en geeft hij geen geluid als Kim in de oplader stop.. Wat kan ik doen om het toestel weer aan te krijgen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je al geprobeerd je telefoon te starten met een andere batterij (misschien ken je iemand die ook een S2 heeft om even te proberen)?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja daar dacht ik ook aan. Even proberen met een andere batterij. En kijken of je nog garantie hebt, voor het geval dat het niet aan de batterij ligt.

Antwoorden (1)

Ik had dat ook met mijn S2. Nieuwe accu erin gedaan en hij werkte weer. Probeer eerst eens je mobiel aan te sluiten op je computer, als hij daarmee oplaadt kan het aan je oplader liggen. Zoniet moet je een nieuwe accu kopen, of als een vriend of kennis ook een S2 heeft die accu even proberen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Als hij het dan nog niet doet even kijken of je nog garantie hebt, zoja opsturen of naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt.