hoe zet ik de originele software terug op samsung galaxy note?

Er draait nu een software op die sprekend lijkt op die van Sony Xperia, Samsung Xperia note heet de software.

Maar hoe moet ik weer terug naar de originele software van Samsung? Ik zal ook niet weten hoe ik het anders op google moet vinden.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

via deze onderstaande link vindt je terug hoe je een hard reset kan doen van je toestel.
OPGELET: Alles zal van je toestel verwijderd worden, ook je contacten, sms-en, enz...

http://www.hard-reset.com/samsung-galaxy-note-hard-reset.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En deze is wel veilig, niet dat hij straks niet meer opstart
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Toestel zal zichzelf opnieuw resetten naar de fabrieksinstellingen. Is op zich dus geen probleem.
Indien je de instructies op de linke goed volgt zou er geen probleem mogen zijn.
Natuurlijk doe je deze actie op eigen risico.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik snap dat dit op eigen risico is.
Maar met deze tool krijg ik weer touchwiz er weer op. i.p.v. die van sony Xperia?