Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een goede app als ik mijn stem van het Nederlands naar het Engels moet vertalen?

Ik heb een ipod 4 en ik zoek een app dat als ik wat in het Nederlands zeg tegen mijn ipod dat de ipod hetzelfde dan terugzegt in het Engels.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
875

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Jij zoekt iets dat ook onder dictatie software oftewel text to speech (tts) of andersom (speech to text) kan hanteren. Ik gebruik de Engelse benaming omdat al deze apps ook dat doen.

Ik zou dus de zoekopdracht invoeren in de play store zoals boven staat, en meestal is dat voldoende.

Een van mijn persoonlijke aanraders is SVOX TTS (weet niet of ze ook STT doen) maar er is ook en app die Translator with Speech heet.

Ervanuit gaande dat je android hebt zijn er tal van opties.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De vraagsteller heeft een iPod 4, en dus iOS.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En dan nog kan het wel want veel applicaties tegenwoordig zijn cross-platform. Oftewel de ontwikkelaar laat zich niet tot een OS beperken. Ik wilde VS iig een idee geven over goede apps in de aanbieding op de markt.
Google vertalen vind ik een hele goede app! En je kan het ook inspreken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding