Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je met een ipod touch mooie foto s maken?

Ik hoor graag muziek in t vliegtuig. Nu vraag ik me af als ik een ipod toch koop,of ik met dat toestel ook hele mooie foto s kan maken en filmkes van goede kwaliteit? Ik vind nen ipad zo groot om mee te zeulen. Of hebben jullie een beter idee? Kan ik deze ipod ook in een draadloos box voor in de tuin gebruiken? En hoe zit het met de geluidskwaliteit?

10 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met goede belichting of gewoon zonlicht maak je met lage resoluties altijd nog wel prima foto's, maar verwacht in het donker niet teveel.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik vind het persoonlijk behoorlijk lage kwaliteit. Ik heb er een gekocht en verwachtte ongeveer dezelfde kwaliteit als de iphone4. Dit is dus NIET zo. Het is een heel stuk minder. Het is niet voor niets dat Apple het aantal megapixels er niet bij vermeld. En toen ik na aanschaf ff verder ging zoeken op het internet naar het aantal megapixels van het ding kreeg ik een lichte hartverzakking. Verder is het echter een prima ding: de schermresolutie etc zijn uitstekend.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De kwaliteit van de camera is niet optimaal. Bij volledige zoom is het korrilig en bij normaal beeld als je het stil houdt maakt ie een prima foto. Verwacht geen HD foto's.
Audiokwaliteit is ook prima. Je kunt het altijd nog versterken door een docking station speciaal voor de ipod touch.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
licht er aan welke ipod je koopt als je de ipod touch 4g koopt dan krijg je slechte foto's deze ipod heeft maar 1 megapixel camera en maakt slechte foto's als je een ipod touch 5g koopt krijg je redelijke foto's deze ipod heeft een 5 megapixel camera
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding