ik heb een soortvan reclame op mn samsung galaxy s3 wanneer ik niet kijk hoe krijg ik dat weg ?

Ik heb een soortvan reclame na 20 seconde ongeveer niet kijken.. erg vervelend. Hoe kan ik dat weg krijgen? Ik hoop dat u het weet ! Alvast bedankt. ( op de foto is die reclame zegmaar maar ook een filmpje krijg ik wanneer ik niet kijk maar kan daar geen foto van maken )

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Probeer de app "Addons detector" (groen logo) eens!.. Deze haal ik ook al mijn push-reclame mee weg op mijn S2.

Als je de app installeerd, opstart en op scan drukt, gaat het al je apps nakijken (duurt maar heel even, paar tellen)

Daarna klik je op "addons" en filter je ze op push notificaties (ik neem namelijk aan dat dat van jou ook zo'n addon is.)

Dan zie je je apps die reclame "pushen", dus ongevraagd in beeld brengen, je kan op zo'n app klikken, dan op de knop "app beheren" klikken en je kunt hem verwijderen.

Dit is naar mijn idee hoogstwaarschijnlijk de oplossing!.

Grt en suc6!

Toegevoegd na 2 minuten:
Dit is vooral voor mensen (als ik) die nogal veel apps hebben, zowiezo handig om af en toe die scan te draaien, en overbodige apps te verwijderen, maken je telefoon alleen maar trager en verbruiken meer batterij!