bestaat er een software update (4.0) voor samsung galaxy s plus?

zo ja , waar kan ik die vinden

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Officieel niet nee. De laatste versie die de S+ krijgt is 2.3.6.

Het beste antwoord

Nee, er is geen officiële update. Dat betekent echter niet dat je het toestel niet kan updaten. Dat doe je zo:

1. Maak een back-up van je toestel (met Carbon backup, Titanium backup, Nandroid of met Samsung KIES)

2. Installeer een custom ROM met een nieuwere android versie zoals cyanogenmod: http://www.androidegis.com/how-to/install-jelly-bean-cyanogenmod-10-rom-on-galaxy-s-plus-i9001/
Als je wilt, kun je op google zoeken naar een andere ROM.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij elk product zit standaard een gebruiksaanwijzing waarin op de laatste of voorlaatste pagina de reparatie/informatie plaatsen staan vermeldt in de landen om ons heen. Ook staat er een website vermeld waar je jou software en documentatie kan downloaden.
Indien je jou product nog niet hebt geregistreerd, dan kan je dat gelijk doen (houdt dan je aankoopdatum, serie- en typenummer bij de hand. Je bezoekt de website van Samsung (.com) en op de website wordt de Nederlandse taal automatisch geselecteerd. Indien je bijvoorbeeld anderstalig ben, dan kan je dat op de website zelf nog aanpassen.
Samsung heeft voor elk product een extra website aangemaakt (voor reclame) of een groeps-website bijvoorbeeld 'Samsung Mobiel'. De hoofdwebsite eindigt met .com ook al zou je in een zoekmachine 'Samsung Nederland' op willen zoeken je komt altijd op Samsung.com uit.

Indien jij in je huidige browser alle gebruikelijke plug-ins hebt geïnstalleerd (bijvoorbeeld Flash), dan kan je geen problemen ondervinden op de meeste websites.
Met je muis hoef je maar over de website te bewegen en er rollen overal menu's naar beneden met product-groepen. Indien je een Digitale camera zoekt, tablet, mobiel o.d. kan je dat allemaal makkelijk vinden.

De website van Samsung is makkelijker ingericht (vind ik zelf) dan andere grote bedrijven op internet, in tegenstelling tot die andere bedrijven hoef je bij Samsung dus niet in te loggen om bij de documentatie/software van jou product te komen, dat scheelt je dus weer iets wat je niet hoeft te onthouden.

Indien je er evengoed niet uit komt op deze website, dan kan je een zoekopdracht geven naar jou product. Indien jij je product hebt gevonden, dan staan daaronder allemaal tabjes aangegeven die verwijzen naar het product overzicht, de software, de documentatie, enzovoort.

Ik had je natuurlijk ook een weblink kunnen bezorgen die regelrecht naar je product loopt, maar dan leer je er niets van indien je een volgende keer naar bijvoorbeeld een driver of accessoire zoekt.

Suc6 met je product en met de websites