Kun je aldigarantie vertrouwen op het gebied van telefoons?

Ik ben van plan een mobiel te kopen bij de Aldi. Deze mobiel heeft een prima prijs/kwaliteit verhouding. Ik vroeg me af of je een goede garantie kunt verwachten van de Aldi. Er staat dat het 2 jaar garantie is maar als dit helemaal niks waard is koop ik de mobiel niet. Wat kan ik hier precies van verwachten?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Zolang de actie loopt worden die in de winkel vervangen mits voorlegging van uw aankoop ticket, nadien is het meestal de invoerder die instaat voor de garantie en in sommige gevallen, zoals voor Medion apparatuur is het een herstelcentrum waar uw toestel gratis kan naar opgestuurd worden. Over al die jaren heb ik dit maar 2 x voorgehad en telkens met een goed resultaat. Dus niet bang zijn.

Aldi moet net als elke andere winkel een goede garantie geven en ook de wettelijke garantie is van toepassing. Aldi verkoopt ook computers en laptops en die dingen zijn over het algemeen gewoon heel goed. Als het voor jou de goede telefoon is: niet bang zijn en kopen.

De aldigarantie...de eerste maand na aankoop kun je artikel zonder reden retourneren...daarna neemt het servicebedrijf het over....er zijn geen kisten aan verbonden...even een telefoontje naar. servicebedrijf..en alles word geregeld..... Een aldimedewerker....

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100