Via welke app heb je gratis facetime voor de iphone?

Ik zit regelmatig in het buitenland en wil graag gebruik maken van facetime maar weet niet hoe dit moet zonder te bellen wat dus hoge telefoonkosten oplevert.
Is hier een andere manier voor, via wifi op app??
Heb mijn telefoon pas dus ben nog aan het uitvogelen hoe het werkt, dus alle tips zijn welkom!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

Werkt alleen als je ios hebt (iphone, ipad, ipod of imac).

Je kan bij je contactenlijst naar een persoon gaan (die ook ios heeft), naar beneden scrollen en daar facetime kiezen :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
let hier wel bij op dat er wil internet kosten aan verbonden zitten! ik kan je aanraden om in het buitenland een soort sim only abbonementje te kopen. Heb in London bijvoorbeerld altijd van o2 een bundel van 20 pond gehad met onbeperkt internet. Op deze manier is facetime een heel goedkope oplossing om te communiceren met mensen uit nederland.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad in het buitenland een internetbundel kopen is een must.

Buiten facetime (wat alleen naar personen met ios mogelijk is) kun je gebruik maken van skype op je telefoon, of viber. Dit zijn beiden applicaties om te beeldbellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ovoo is er ook een. Ook voor aindroid.
Wel alleen op wifi