Hoe kan ik woorden toevoegen aan T9 bij de nieuwste Androidversie?

Een paar dagen geleden heb ik de nieuwste androidversie gedownload. Normaal gesproken gebruik ik altijd het 4x3 toetsenbord met T9 (voorspellende tekst). Nu kan ik alleen geen woorden meer toevoegen. Hoe kan dit? En belangrijker: wat kan ik er aan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kunt woorden toevoegen via het woordenboek. Ga naar Instellingen >> Taal & Invoer >> Persoonlijke woordenboeken en kies dan de taal. Rechts boven kun je woorden toevoegen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zit bij mij geen persoonlijke woordenboeken. Ook kan ik rechtsboven geen woorden toevoegen.