Is er een nieuwere update voor de LG Optimus 3D speed dan 2.3.5?

Nou, ik heb deze telefoon al best wel een lange tijd en het valt me op dat ik hem nog nooit heb geupdated. Als ik naar Software-Update ga in de opties van de telefoon staat er : Laatste update 18-07-2011, en als ik controleer voor updates staat er dat ik al de laatste versie heb. Ik zie nou een paar vrienden van mij, ook met een Android phone die al in de 4.0 zitten met wat betreft software updates. Is er nou geen update uitgekomen voor de LG Optimus 3D Speed of is er wat mis met de telefoon?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit is zeker mogelijk, je dient echter wel je toestel hiervoor te rooten. Vervolgens kun je een op ICS ROM downloaden en op het toestel flashen. Het is zelfs al mogelijk om JB op de Optimus 3D te zetten! Wij hebben momenteel nog geen handleiding op onze website staan, maar als je geïnteresseerd bent in een root kunnen wij een Nederlandse handleiding voor je schrijven.

Op http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1076 kun je de ROM's vinden als je je toestel hebt geroot. Veel succes ermee!