Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is een Iphone4s traceerbaar waneer die op vliegtuigstand staat?

Ik heb gezocht en zie dat nog niemand deze vraag gestelt heeft..
Nou zat ik te denken als vliegtuigstand alle verbindingen uitzet is je iphone 4s dan nogsteeds traceerbaar ?
Deze vraag stel ik omdat iedereen het altijd heeft over dat Apple producten overal en altijd volgbaar zijn ;)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bijna elke telefoon is traceerbaar. Ook die Samsung en Nokia troep

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

In de vliegtuigstand kan (mag) de telefoon geen gegevens uitzenden, dus ook niet melden waar deze zich bevindt. Dus is de telefoon op dat moment niet traceerbaar.
(Lees meer...)
gvrox
11 jaar geleden
Hij is niet traceerbaar voor andere mensen (facebook, twitter etc).
Maar er zullen vast een heel stel mensen zijn die dat zeker kunnen.

Dus zeker ben je nooit!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gvrox
11 jaar geleden
En hoe doen die mensen dat dan ?
Je kunt het inderdaad nooit met 100% zekerheid zeggen maar ik denk dat je toch wel 99.9% zeker ervan kunt uitgaan dat deze NIET traceerbaar is op vliegtuig modus. Het hele doel van de modus is dat er totaal geen signaal meer van of naar de telefoon gaat, als Apple dit beleid zou schenden en er zouden hierdoor ongevallen voorkomen zou dit hun financiën en reputatie zwaar komen te staan. Mischien kun je hier over wat in de handleiding terug vinden:

http://www.leeftechblog.blogspot.com/2013/03/handleiding-iphone.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding