Hoe kan ik op mijn Samsung Galaxy S3 zien of hij wifi of 3G gebruikt?

Ik ben verbonden met Wifi maar hoe weet ik zeker dat ik niet via 3G surf, hoe kan ik dit boven in zien?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je met wifi verbonden bent krijg een icoontje van wifi met twee pijlen. Als je met wifi verbonden bent verbruikt hij vanzelf niet meer meer 3G, dit weet ik niet zeker. Maar voor de zekerheid kan de balk naar beneden vegen en druk op Mobile Gegevens. Dan gaat het uit. of je kan bv. een MB meter downloaden in de Play Store waar je kan zien of hij nog mb's verbruikt.