er kwam opeens bij mijn ipod touch te staan dat ik hem moest herstellen en toen ik dat deed dee hij het niet?

help mijn ipod touch zegt dat ik moet verbinden met itunes als ik dat doe staat er herstellen als ik dat doe staat er na die 16 minuten weer dat ik dat moet doen en blijft maar door gaan help me?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het kan zijn dat de software beschadigd is van je Ipod. Druk dan de home button en de bovenste button tegelijk in. En hou dat een tijdje zo. Je merkt dat je ipod dan niet meer aangaat. Dan staat hij is DFU mode.

Sluit hem dan weer aan op Itunes. En reset je ipod geheel. En dan zou hij het als het goed is weer perfect moeten doen.

En anders moet je bij jezelf nagaan of je hem best recent eens hebt laten vallen.