Kan iemand me vertellen van welk besturingssysteem de LG Viewty Smart gebruik maakt?

Ik wil dit graag weten (en eventuele verdere technische informatie) omdat ik benieuwd ben of en hoe ik aan deze telefoon software en / of spelletjes kan (laten) toevoegen.

Zelf heb ik natuurlijk al het een en ander gelezen, onder andere op phonearena.com, maar ik kom er dus niet echt achter waar ik naar zou moeten zoeken omdat ik niet weet welk besturingssysteem op de achtergrond (dus achter de S-class interface) wordt gebruikt.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

[quote=http://www.iphonic.tv/2009/05/rivals_lg_viewty_smart_versus.html]The iPhone 3G uses OS X, while the Viewty Smart uses the S-Class interface on top of LG's operating system.[/quote]

Het lijkt er op dat het OS van LG een java-based OS is:
[quote=http://www.geekzone.co.nz/content.asp?ContentId=5440]

LG Introduces Mobile Phone Based on Java OS

CommentsComments | ShareShare
Posted on 8-NOV-2005 22:10. | Tags Filed under: News : Mobile : J2ME.
LG Introduces Mobile Phone Based on Java OS
LG Electronics and SavaJe Technologies Inc. have annoucned a handset using SavaJe OS, a Java Platform, Micro Edition (Java ME) Connected Device Configuration (CDC) based open OS. LG Electronics is demonstrating and promoting the product to operators worldwide, and plans to start producing handsets to operator specifications for delivery in 2006.
[/quote]
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

http://www.kieskeurig.nl/gsm/lg/gc900_viewty_smart/330665/ ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
OS betekent operating system, zoals Windows of Linux
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor de moeite, maar ik kan daar niet vinden wat het OS zou zijn.
De OS van LG systemen tegenwoordig zijn geproduceerd door LG zelf of door een ingehuurd bedrijf door LG, deze zijn dus alleen te verkrijgen met LG systemen. Een van de voornaamste problemen met deze telefoons is dat de achtergrond niet te wijzigen is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Betekent dat dat er geen extra software op te installeren valt, het gaat overigens om de telefoon van mijn vrouw. Ik zat toch op zijn minst te denken aan een messengerclient en / of wat extra spellen, weet je daar nog mogelijkheden voor als die bestaan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn mogelijkheden voor Java applicaties, dus ik raad deze aan: http://www.ebuddy.com/mobilebeta/ Gewoon telefoontype invullen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://gallery.mobile9.com/c/java-softwares/1/ voor spelletjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hee geweldig, dankjewel, ik zal er eens naar gaan kijken +1 voor je antwoord overigens.