Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een app waarmee je bewerkte fotos normaal kunt maken?

Je hebt ontelbaar veel apps om foto's maar mooier te maken licht bij te werken en allemaal andere rare dingen er mee uit te halen, nou vroeg ik me af heb je een app die al die bewerkingen ongedaan kan maken. (dat je dus de originele foto weer hebt zonder al die rare effecten en bijgewerkte neppigheid)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik een foto bewerk, maak ik altijd een kopie en die bewerk ik. Dus laat altijd het origineel onbewerkt. Dan maakt het niet uit welke app of programma je hiervoor gebruikt. Dit geeft de mogelijkheid om vele bewerkingen te maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik een foto bewerk, maak ik altijd een kopie en die bewerk ik. Dus laat altijd het origineel onbewerkt. Dan maakt het niet uit welke app of programma je hiervoor gebruikt en kan je nog vele bewerkingen maken.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Nee, als de foto's eenmaal bewerkt zijn kun je ze niet meer origineel maken.
Je kunt het vergelijken met ouder worden, dat gaat makkelijk maar jonger worden lukt niemand.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding