Hoe voorkom ik dat ik een SMS ontvang bij een gemiste oproep?

Dat kan ik namenlijk ook zelf wel zien in mijn call log.
Als mensen geen bericht inspreken wil ik daar verder niet over lastig gevallen worden.
Ik zit bij Vodafone.

Toegevoegd na 1 minuut:
PS:
Ik wil dus wél een SMS als een bericht is ingesproken, maar geen berichten van de categorie "+316x xxx xxx heeft u 1 keer gebeld, maar geen bericht achtergelaten'.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De beste oplossing is je telefoon altijd opnemen. Voor meer informatie zou ik even naar vodafone.nl surfen.

Het beste antwoord

Daarvoor moet je bij vodafone zijn, maar ik denk niet dat die mogelijkheid er in gebakken zit, volgens mij is het aan of uit en niet half aan zoals jij wilt.

In ieder geval is het een functie die de servers van vodafoon doen en die moet je via de zelfhulplijn / instellingen voicemail of via de klantenservice aan laten passen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat kun je vaak instellen bij je provider (Vodafone in jouw geval), maar wat er precies kan kun je het beste even bij de helpdesk van Vodafone navragen. Vaak kan het ook via internet, dus daar kun je ook even kijken.