Drinken in rekenmachine gekomen, hoe krijg ik de knopjes weer goed?

Er was sinas over mijn rekenmachine gekomen
en nu blijven de toetsen hangen
is er iets gemisch ofzo waarmee ik dat kan verhelpen?

het is een ti-84 plus

(de knopjes doen het nog wel)

Het beste antwoord

Dan moet je de batterijen er uit halen en goed spoelen met heet water.
Een weekje drogen op de kachel en hij doet het weer als een nieuwe.
Bij mijn Tandy EC-4004 werkt dat ook altijd perfect.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
peterjbruins
11 jaar geleden
is de kalk in het water niet schadelijk?
peterjbruins
11 jaar geleden
ik wil wel echt zeker weten of het goed gaat omdat het een nieuwe rekenmachine van 100 euro is...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je hem uit elkaar kunt halen zou ik de elektronica na een spoelbuurt nog even naspoelen (als meeste water gedroogd is) met alcohol, (Er zit ook ijzer wat anders op den duur gaat roesten.) en dan weer goed drogen.
(Water bindt zich met de alcohol)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je het niet aandurft doe het dan zeker niet.