wat kan je precies met layar doen?

Ik hoorde van iemand dat Layar een handige app is voor een iPhone. Maar wat kan je er precies mee? Ik heb hem geïnstalleerd maar ik snap niet zo goed wat ik er mee kan doen. Wat is het nut van de app Layar

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Layar is een app voor je smartphone. Deze app bevat verschillende lagen (layers) die je omgeving tot leven brengen.

Zie bron voor een mooie video daarover (^_*)