Ik kan niet in Clockwork recovery booten, hoe kan ik ervoor zorgen dat dat wel kan?

Ik heb een Samsung Galaxy S (i9000), en wil Cyanogenmod installeren.
Echter, nadat ik Clockworkmod recovery heb geïnstalleerd mbv ROM Manager, en in recovery wil booten, start hij in de standaard recovery (3e) ipv clockwork recovery.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

misschien overbodig, maar is je telefoon geroot?
als ie wel al geroot is kun je proberen om met de goo.im app een recovery te flashen.
ik zou trouwens zelf eerder TWRP recovery kiezen, die gebruikt bijvoorbeeld minder opslagruimte voor backups en maakt gebruik van het touchscreen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn telefoon is zeer zeker geroot, ik heb ondertussen allerlei andere methodes geprobeerd, zonder resultaat. Helaas werkt jouw methode ook niet voor mij. Ik moet eerst een openrecovery installeren, maar de app kan geen geschikte voor mijn mobiel vinden, zegt ie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
vreemd, welke ROM gebruik je momenteel?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewoon de stock ROM 2.3 gingerbread
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
probeer eens te googlen op 'cwm galaxy s flashable zip'
let wel (zoals altijd) op dat je alleen dingen flasht die voor jouw telefoon gemaakt zijn
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hm nee, het heeft te maken met de stock recovery die erop zit, die controleert of de flashes officieel zijn.
Ik heb al een paar andere tuts gevonden, ga ze nu uitproberen